برتریت وب سایت خبری ورزشی ایران وجهان

جدیدترین اخبار ورزشــــــــــــــــــــــــــــی

دلتنگ حرم امام رضا

دلتنگ حرم امام رضا

شعر، دلتنگی، امام رضا (ع) ... دلم هوای تو کرده شه خراسانی .. چه می شود که بیایم حرم به مهمانی...؟ دلم زکثرت زشتی بریده آقاجان... عنایتی که بیایم، تویی که درمانی.
دلم برات تنگ شده یا امام رضا - دلتنگی هایم برای امام مهربانی ها... - دلم برات تنگ شده یا امام ... و باز دوباره یاد ِ غریب ِ آشـنا ُ شـوق ِ حرم .. و باز دوباره یاد ِ غریب ِ آشـنا ُ ...

امام رضا (ع) و دلتنگی های ما :: باب الجواد

baboljavad.blog.ir/.../امام%20رضا%20(ع)%20و%20دلت...
Sep 25, 2014 - اما سوغاتی من از این زیارت علاوه بر دعا(البته اگر قابل بوده باشیم) یه دعایی ه که در حرم امام رضا به گوشم خورد و وقتی از خادم حرم پرسیدم منو به ...

امام رضا-ع - عطرسیب حرم

www.atresibeharam.blogfa.com/category/10
عطرسیب حرم - امام رضا-ع- - مطالب آیینی - عطرسیب حرم. ... برای روضه ی یابن الشبیب دلتنگ است برای هر دو حرم هم صفا و هم مروه ... برچسب‌ها: امام رضا علیه السلام, زیارت.

اشعار من - شعر امام رضا (ع)

jamal1364.blogfa.com/category/1
اشعار من - شعر امام رضا (ع) - ... اشعار من. دلتنگ رضایم ؛ به همه صحن و رواقش ... شب 21 رمضان در حرم ولی نعمت مان علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثنا ء.

متن های زیبا برای امام رضا (ع) - جملات زیبا ( مازنی ریکا )

rika.persianblog.ir/.../متن_های_زیبا_برای_امام_رضا_(...
دوستان و همراهان عزیز ، اگه خدا بخواد فردا عازم حرم آقا هستم. دلم تنگش بود . ... تولد امام رضا(ع) رو به تمام شیعیان و محبانش تبریک میگم ... روز دلتنگی ، راس ساعت ۸ !

معجزه کلمات - جملات زیبا در باره امام رضا

haramonline88.blogfa.com/.../جملات-زیبا-در-باره-امام-...
... آرشیو نظرات · تصاویر;تعویض پرچم گنبد حرم مطهر امام رضا ... هر کی میره کرببلا از حرم رضا میره ..... مولای من ! تا کی دلتنگی هایم را بر شانه های قاصدک سوار کنم.
Dec 20, 2014 - دلتنگ مشهد الرضایم. ... در این همه مسافـرِ حـرم ، نبـود جای من؟!! رفیِـقِِ عازم سفر ، فقــط سلام ... موضوع : مطالب مربوط به امام رضا (دلنوشته ، شعر ، متن و...).

دل تنگ حرم امام رضا(ع)

www.mahmobarak.blogfa.com/
این وبلاگ تقدیم به محضر مقدس امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا ، و تقدیم به همه عاشقان امام رضا (ع). + نوشته شده در یکشنبه هفتم مهر ۱۳۹۲ساعت 11:49 توسط ...
۹۴/۰۶/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سینا غنیزاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی