اهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی94,دانلود اهنگ وقتیدام عاشقته مرحوم مرتضی پاشایی,اهنگ تنها نذارم پاشایی,متن اهنگ پاشایی,اخرین البوم حس جدید مرحوم پاشایی

اهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی
  1. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته

    www.musicfa.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته با کیفیت ??? و ??? بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ. متن
    آهنگ مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته. گاهی مثل آهنگ های قدیمی میگم تنها دلیل ...

  2. متن آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی

    diareranj.ir/song.../متن-آهنگ-وقتی-دلم-عاشقته-مرتضی-پاشایی/ - ذخیره شده
    متن آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی. متن آهنگ اسمش عشقه مرتضی پاشایی.
    گاهی مثل آهنگ های قدیمی میگم تنها دلیل زندگیمی. آخه عاشقم تا پای جونم انگار نمیشه
     ...

  3. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته

    nicmusic.org/1394/05/مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم-عاشقته/ - ذخیره شده
     
     رتبه: ? - ? رأی
    13 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته با کیفیت بالا با لینک
    مستقیم وقتی دلم عاشقته و بهمراه متن آهنگ از آلبوم اسمش عشقه.

  4. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته

    www.ahangestan.in/24502_download-new-music-morteza-pashaei-vaghty-delam-asheghete.html - ذخیره شده
    دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی
    دلم عاشقته با لینک مستقیم و کیفیت ??? اهنگ.

  5. دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته - دانلود آهنگ جدید

    nex1music.ir/دانلود-آهنگ-مرتضی-پاشایی-به-نام-وقتی-دل/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقتهDownload New Song By
    Morteza Pashaei Called Vaghti Delam Asheghete.

  6. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته

    new-song.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم/ - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته. Download New Music
    Morteza Pashaei Vaghti Delam Ashegheteh. دانلود آهنگ مرتضی ...

  7. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته

    www.x1music.com/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقتهdownload new musicدانلود آهنگ
    جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقتهطول این آهنگ 04:00 دقیقه است و با کیفیت ...

  8. دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته - دانلود آهنگ جدید

    novinmusic.com/دانلود-آهنگ-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم-عاشق/ - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته Download New Music "
    Vaghti Delam Asheghete" Of Morteza Pashaei برای دانلود آهنگ به ...

  9. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته

    www.iran-music.in/.../دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-به-نام-وق/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته | دانلود با کیفیت ??? & ???
    & پخش آنلاین | .::: منتشر شد :::. (آهنگ وقتی دلم عاشقته یکی از ترک.

  10. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته + متن آهنگ

    bia4music.com/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم/ - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته + متن آهنگ DownloadNew
    Music Morteza Pashaei - Vaghti Delam Ashegheteh + text ...

  11. کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته :: کد آهنگ ...

    rbt-web.blog.ir/.../کد-آهنگ-پیشواز-ایرانسل-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم-عاشقته - ذخیره شده
    برچسب: آهنگ پیشواز مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته,پیشواز ایرانسل وقتی دلم
    عاشقته مرتضی پاشایی,آهنگ پیشواز ایرانسل وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی ...

  12. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته

    www.shikahang.ir/.../دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-به-نام-وق.html - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته. 1. دانلود آهنگ جدید مرتضی
    پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته. دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی.

  13. متن آهنگهای آلبوم اسمش عشقه از مرتضی پاشایی - عکس

    www.ariapix.net/1394/.../متن-ترانه-آلبوم-اسمش-عشقه-پاشایی.html - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... متن ترانه آهنگهای آلبوم اسمش عشقه از مرتضی پاشایی متن تراکهای : حس جدید . اسمش
    عشقه . عاشقترین . اشکام جاریه . وقتی دلم عاشقته . هم نفس .

  14. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته با متن آهنگ ...

    www.seamusic.ir/?p=18140 - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته با متن آهنگ دانلود اهنگ
    جدیدمرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته دانلود آهنگ جدید 94 مرتضی پاشایی دانلود
     ...

  15. دانلود آهنگ جدید وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی + متن - SongText.in

    songtext.in/40231_دانلود-آهنگ-جدید-وقتی-دلم-عاشقته-از-مرت.html/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی + متن,کد آهنگ جدید وقتی دلم
    عاشقته از مرتضی پاشایی + متن,وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی.

  16. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته

    mahtabmusic.ir/آهنگ-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم-عاشقته/ - ذخیره شده
    چتر و ببند من با توام وقتی که چشمات میباره ????. متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی
    به نام وقتی دلم عاشقته. ???? گاهی الکی دلشوره دارم ، عشقم تو دیگه تنها نذارم

  17. متن آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی :: متن آهنگ، متن عاشقانه

    7text.ir/post/متن-آهنگ-وقتی-دلم-عاشقته-از-مرتضی-پاشایی - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... مرتضی پاشایی متن آهنگ وقتی دلم عاشقته ? دانلود گاهی مثل آهنگهای قدیمی میگم
    تنها دلیل زندگیمی آخه عاشقم تا پای جونم انگار نمیشه بی تو بمونم ...

  18. دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی - شـــــرشـــــربارون

    alibalamde619.blogfa.com/.../دانلود-آهنگ-وقتی-دلم-عاشقته-از-مرتضی-پاشایی - ذخیره شده
    شـــــرشـــــربارون?•*¨*•? ? - دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی -
    وبلاگی شاد و مفرح/هرچی که شما نیاز دارید تا حالتون عوض بشه/خنده و سرگرمی.

  19. دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی » دانلود آهنگ جدید

    downloadomusic.com/دانلود-آهنگ-وقتی-دلم-عاشقته-از-مرتضی-پا/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرحوم مرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته با لینک مستقیم و
    کیفیت ??? بهمراه پخش آنلاین موزیک از رسانه downloadOmusic. این ترانه ی
    عاشقانه ...

  20. دانلود آهنگ جدید وقتی دلم عاشقته - مرتضی پاشایی

    dornamusic.com/آهنگ-وقتی-دلم-عاشقته-مرتضی-پاشایی/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ و کد
    آهنگ و دانلود لینک مستقیم Download New Music Morteza Pashaei Vaghty ...

  21. آهنگ وقتی دلم عاشقته از آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی - آپارات

    www.aparat.com/.../آهنگ_وقتی_دلم_عاشقته_از_آلبوم_اسمش_عشقه_مرتضی_پاشایی - ذخیره شده
    18 آگوست 2015 ... خیلی کم میام :( سایر آهنگ های آلبوم اسمش عشقه مرحوم مرتضی پاشایی رو میتونید از
    این کانال دانلود کنید....اضافه کردن آزاد هس:) آهنگ وقتی.

  22. وقتی دلم عاشقته - مرتضی پاشایی آلبوم اسمش عشقه - آپارات

    www.aparat.com/.../وقتی_دلم_عاشقته_-_مرتضی_پاشایی_آلبوم_اسمش_عشقه - ذخیره شده
    18 آگوست 2015 ... محمدرضا :(( بهترین های آلبوم وقتی دلم عاشقته - مرتضی پاشایی آلبوم اسمش عشقه
    مرتضی پاشایی,وقتی دلم عاشقته,آلبوم آخر اسمش عشقه , محمدرضا :((

  23. دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته

    www.mediadl.net/.../دانلود-آهنگ-مرتضی-پاشایی-به-نام-وقتی-دل/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته متن آهنگ مرتضی پاشایی به نام
    وقتی دلم عاشقته Morteza Pashaei Vaghti Delam Asheghete آهنگ وقتی دلم عاشقه.

  24. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته

    tapmusic.ir/دانلود-آهنگ-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم-عاشق/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته از آلبوم اسمش عشقه.
  25. شعر آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی | MusText

    mustext.com/tag/شعر-آهنگ-وقتی-دلم-عاشقته-از-مرتضی-پاشای/ - ذخیره شده
    Posts Tagged 'شعر آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی'. جدید ترین مطالب.
    morteza-pashaei-esmesh-eshghe-01 · متن آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی
    پاشایی.

  26. دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی | MusText

    mustext.com/tag/دانلود-آهنگ-وقتی-دلم-عاشقته-از-مرتضی-پا/ - ذخیره شده
    Posts Tagged 'دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی'. جدید ترین مطالب.
    morteza-pashaei-esmesh-eshghe-01. متن آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی
    پاشایی.

  27. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته

    www.tehranworld.com/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته. آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی
    دلم عاشقته با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین. Download New Music morteza ...

  28. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته بالینک مستقیم

    lorpatough.rozblog.com/pashaei-vagti-delam-ashegete.html - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته بالینک مستقیم X آهنگ جدید
    مرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته X آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی X ...

  29. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته -

    music-2.com/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-با-نام-وق/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته. 126 بازدید. دانلود آهنگ جدید
    مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته. download new mp3 By Morteza ...

  30. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی - وقتی دلم عاشقته - دانلود موزیک

    pashamusic.ir/morteza-pashaeivaghti-delam-ashegheteh/ - ذخیره شده
    هم اکنون می توانید آهنگ جدید مرتضی پاشایی - وقتی دلم عاشقته را همراه با شعر موزیک
    جدید مرتضی پاشایی - وقتی دلم عاشقته با لینک مستقیم از پاشاموزیک دانلود ...

  31. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته

    fazdl.ir/morteza-pashaei-vaghti-delam-asheghete/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته
    از مرتضی پاشایی با متن آهنگ دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته.

  32. آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی - YouTube


    www.youtube.com/watch?v=aiH2T3o5lRY6 روز پیش - 4 دقیقه - بارگذاری توسطOverVideo
    ما را در آپارات دونبال کنید Www.aparat.com/video2day.
  33. خانه - دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته با متن آهنگ

    accv.ir/page-29977.html - ذخیره شده
    دانلود اهنگ جدیدمرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته. دانلود آهنگ جدید ?? ... دانلود
    اهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی با پخش انلاین و لینک مستقیم. اهنگ وقتی
    دلم ...

  34. اتناگروپ - دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته ...

    athenagroup.ir/.../دانلود+آهنگ+جدید+مرتضی+پاشایی+به+نام+وقتی+دلم+عاشقته.html - ذخیره شده
    Search Results دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته nicmusic.
    org › بزودیTranslate this pageدانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم ...

  35. دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی بنام اسمش عشقه

    behmelody.org/1394/.../دانلود-آلبوم-جدید-مرتضی-پاشایی-بنام-اس/ - ذخیره شده
    شعر : مهرزاد امیرخانی , موزیک : مرحوم مرتضی پاشایی , تنظیم : معین راهبر. مرتضی
    پاشایی آلبوم ... متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته. گاهی مثل آهنگ‌های ...

  36. دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی | آهنگ جدید

    litemusic.ir/دانلود-آهنگ-وقتی-دلم-عاشقته-مرتضی-پاشاd/ - ذخیره شده
    18 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته Download New Music
    Morteza Pashaei Called Vaghti Delam Ashegheteh On Radio ...

  37. متن آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی + پخش آنلاین

    www.textmusic.ir/متن-آهنگ-وقتی-دلم-عاشقته-مرتضی-پاشایی/ - ذخیره شده
    برای شادی روح زنده یاد مرتضی پاشایی ، هنرمند عزیز و اسطوره کشورمون صلوات عنایت
    کنید ! دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی با لینک مستقیم.

  38. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته

    www.mymusics.ir/.../دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-بنام-وقت/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته با متن آهنگ آلبوم : اسمش عشقه
    - تهیه کننده : ناصر پاشایی - پخش : دنیای هنر Download New Music Morteza Pa.

  39. دانلود آهنگ مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته - بارون آوا

    baroonava.ir/tag/دانلود-آهنگ-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم-عاشق/ - ذخیره شده
    6 روز پیش ... ترانه سرا: مهرزاد امیر خانی – رسانه فرهنگی بارون آوا / با تشکر از خانواده زنده یاد و
    مصطفی پاشایی عزیز و تمامی کسانی که در تهیه و پخش این آلبوم ...

  40. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته | نکا موزیک ...

    www.neka-music.ir/download-new-song-called-when-i-ashqth-morteza-pashaei.html - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته. ... اهنگ وقتی دلم عاشقته
    یکی از ترک های آلبوم اسمش عشقه می باشد. منتشر شد. مرتضی پاشایی با نام وقتی
    دلم ...

  41. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته

    eshghmusic.ir/download-new-music-morteza-pashaei-when-i-ashqth/ - ذخیره شده
    1 روز پیش ... دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته Download New Music
    Morteza Pashaei When I Ashqth متن آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی ...

  42. تکست آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی - دانلود آهنگ

    www.popahang.ir/تکست-آلبوم-اسمش-عشقه-مرتضی-پاشایی.html - ذخیره شده
    تکست آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی با پخش آنلاین و لینک دانلود ،textahang
    new album mortaza pashaei ، شعر و ... وقتی دلم عاشقته وقتی کی تو قلبم جامه.

  43. پیشواز آهنگ وقتی دلم عاشقته از آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی ...

    shabhayetanhayi.ir/.../پیشواز-آهنگ-وقتی-دلم-عاشقته-از-آلبوم-اس/ - ذخیره شده
    و امشب تمامی کدهای پیشواز آخرین آلبوم زنده یاد مرتضی پاشایی بنام اسمش عشقه که
    فردا از سراسر کشور پخش خواهد شد را گروه رسانه ای سایت شبهای تنهایی برای شما ...

  44. دانلود آهنگ مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته - ملودی فارس

    www.melodyfars.ir/.../download-new-song-by-morteza-pashaei-vaghty-delam-asheghete/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته با لینک مستقیم و کیفیت
    ??? اهنگ.

  45. دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی

    www.khaterehmusic.ir/.../دانلود+آهنگ+وقتی+دلم+عاشقته+مرتضی+پاشایی - ذخیره شده
    دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی اسمش عشقه با لینک مستقیم,مرتضی پاشایی
    اسمش ... وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی,دانلود آهنگ همنفس مرتضی پاشایی,دانلود
    آهنگ ...

  46. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته | آبان موزیک ...

    www.abanmusic.org/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-به-نام-وق/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته | با کیفیت 128 و 320 و
    لینک مستقیم + پخش آنلاین و متن آهنگ | Download New Song By Morteza
    Pashaei ...

  47. دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی - IRMP3

    www.irmp3.ir/play/.../آهنگ-وقتی-دلم-عاشقته-از-مرتضی-پاشایی - ذخیره شده
    18 آگوست 2015 ... پخش و دانلود آهنگ زیبای وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی - دانلود آهنگ جدید -
    IRMP3.

  48. آهنگ وقتی‌ دلم عاشقته از مرتضی‌ پاشایی

    hmusic.ir/6396/آهنگ-وقتی‌-دلم-عاشقته-از-مرتضی‌-پاشای.html/ - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید مرتضی‌ پاشایی به نام وقتی‌ دلم عاشقته , Download New Music
    Morteza Pashaei.

  49. کد آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته | کد آهنگ

    music.avazak.ir/کد-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم-عاشق/ - ذخیره شده
    دانلود وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی, متن آهنگ مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم
    عاشقته, مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته, وقتی دلم عاشقته از مرتضی ...

  50. دانلود آهنگ جدید وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی

    www.just-pashaei.ir/.../دانلود+آهنگ+جدید+وقتی+دلم+عاشقته+از+مرتضی+پاشایی - ذخیره شده
    قطعه های آلبوم اسمش عشقه. نام قطعه های آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی. |. 1- حس
    جدید. 2- اسمش عشقه. 3- عاشقترین. 4- اشکام جاریه. 5- وقتی دلم عاشقته. 6- هم نفس.

  51. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با عنوان وقتی دلم عاشقته

    www.songdownload.ir/.../morteza-pashaei-vaghti-delam-asheghete.html - ذخیره شده
    19 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته دانلود آهنگ جدید مرتضی
    پاشایی با عنوان وقتی دلم عاشقته به همراه پخش آنلاین و لینک دانلود ...

  52. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته - آچار موزیک

    www.a4music.ir/download-new-song-called-when-i-ashqth-morteza-pashaei.html - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته. Download New Music By
    Morteza Pashaei Called Vaghti Delam Asheghete. اهنگ وقتی دلم عاشقته یکی از ...

  53. دانلود آهنگ مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته - تکصدا | دانلود آهنگ جدید ...

    tak3eda.samenblog.com/Download-Music-Morteza-Pashaei-Vaghty-Delam-ASheghete/ - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... تکصدا, دانلود آهنگ از تکصدا, دانلود موزیک از تکصدا, تکصدا, دانلود اهنگ جدید
    مرتضی پاشایی مرداد 94, دانلود آلبوم مرتضی پاشایی اسمش عشقه, آهنگ ...

  54. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته

    www.tagargahang.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-به-نام-وق/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته با لینک مستقیم MP3 - 320
    دانلود با لینک مستقیم MP3 - 128 دانلود با لینک مستقیم.

  55. دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی با نام اسمش عشقه - دانلود آهنگ جدید

    naslemusic.com/دانلود-آلبوم-جدید-مرتضی-پاشایی-اسمش.html
    17 آگوست 2015 ... دانلود آلبوم مرتضی پاشایی به نام اسمش عشقه با بالاترین کیفیت. Download
    New ... دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی · دانلود آهنگ هم ...

  56. کد پیشواز وقتی دلم عاشقته و هم نفس مرتضی پاشایی | دانلود آهنگ ...

    tir94.ir/2015/.../کد-پیشواز-وقتی-دلم-عاشقته-و-هم-نفس-مرتضی/ - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... ?? ساعت پیش – آهنگ پیشواز رایتل مرتضی پاشایی اسمش عشقه. راینواز رایتل
    اسمش عشقه,اشکام جاریه,وقتی دلم عاشقته,حالا حالاها,هم نفس,ادعا,حس ...

  57. خانه - آکورد آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی | جستجو |

    acak.ir/list/آکورد+آهنگ+وقتی+دلم+عاشقته+مرتضی+پاشایی.html - ذخیره شده
    5 روز پیش ... آکورد آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی. آکورد آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی
    پاشایی از: &nbs آکورد آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی.

  58. اسمش عشقه مرتضی پاشایی-وقتی دلم عاشقته | دانلود رایگان

    elt-kh.ir/اسمش-عشقه-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم-عاشقته/ - ذخیره شده
    3 روز پیش ... از آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی برایتان آهنگی به نام” وقتی دلم عاشقته “را در
    نظر گرفتیم.آلبوم اسمش عشقه با ترانه هایی از مهرزاد امیرخانی و ...

  59. دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی به نام اسمش عشقه+متن آهنگ | اندروید ...

    androidstar.ir/دانلود-آلبوم-جدید-مرتضی-پاشایی-به-نام-ا/ - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... دانلود آلبوم اسمش عشقه از مرتضی پاشایی + متن آهنگ ها. اسمش عشقه – ادعا – خجالتی –
    هم نفس – وقتی دلم عاشقته – اشکام جاریه – عاشق ترین – حس ...

  60. دانلود اهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته

    top10ha.ir/دانلود-اهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-به-نام-وق/ - ذخیره شده
    مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته Morteza pashaei Vaghti Delam Asheghete ... دلم
    عاشقته. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته با لینک مستقیم

  61. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته

    fosfor.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم/69941 - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته. این آهنگ یکی از آهنگهای آلبوم
    اسمش عشقه است . Download New Music Morteza Pashaei Vaghty Delam
    ASheghete.

  62. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته - ناز 2 موزیک

    naz2music.com/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-بنام-وقت.html - ذخیره شده
    ... Vaghti Delam Asheghete. برای دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی به
    ادامه مطلب مراجعه کنید … دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته ...

  63. آهنگ وقتی دلم عاشقته از آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی - بییپ ...

    beeptunes.com/track/55067652 - ذخیره شده
    دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته از آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی در بییپ تونز،
    مرجع خرید و دانلود آهنگ جدید و موسیقی ایرانی و خارجی.

  64. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته

    www.tak3az.ir/.../دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-به-نام-وق.html - ذخیره شده
    4 روز پیش ... دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته با لینک
    مستقیم Download New Song Of Morteza Pashaei Be Name ...

  65. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته با متن آهنگ

    khasdlrb.bsuepicenergy.com/post-92742.html - ذخیره شده
    دانلود آهنگ , دانلود جدید 2015 , دانلود فیلم و عکس , دانلود بازی و نرم افزار.
  66. دانلود آهنگ مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته

    ahang-film.com/دانلود-آهنگ-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم-عاشق/ - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته دانلود جدید آهنگ مرتضی پاشایی به نام
    وقتی دلم عاشقته Download Music Morteza Pashaei – Vaghti ...

  67. کد پیشواز ایرانسل آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی - تاپ ناز

    www.topnaz.com/کد-پیشواز-ایرانسل-آلبوم-اسمش-عشقه-مرتض/ - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... آلبوم زیبای اسمش عشقه مرتضی پاشایی امروز منتشر شد. کدهای پیشواز ایرانسل
    آلبوم ... عشقه مرتضی پاشایی. آهنگ وقتی دلم عاشقته کد 3319036.

  68. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته

    www.alfa-music.ir/download-new-music-morteza-pashaei-vaghty-delam-asheghete.html - ذخیره شده
    13 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته با لینک مستقیم و کیفیت ???
    اهنگ این آهنگ یکی از آهنگهای آلبوم اسمش عشقه است. بزودیه زود

  69. دانلود آهنگ جدید وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی - سایت سپنا

    i.sepna.com/6451/morteza-pashaei-vaghti-delam-asheghete/ - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی. Morteza Pashaei – Vaghti
    Delam Asheghete.mp3. دانلود آهنگ با دو کیفیت ??? و ??? از سایت ...

  70. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته- دانلود آهنگ جدید

    musicfars.ir/music.../دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-به-نام-و-2.html - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... به زودی از رسانه ایران موزیک :::. (آهنگ وقتی دلم عاشقته یکی از ترک های آلبوم اسمش
    عشقه مرتضی پاشایی می باشد.) The post دانلود آهنگ جدید مرتضی ...

  71. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته - فارسی موزیک

    far30music.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-به-نام-وق/ - ذخیره شده
    11 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته + پخش
    آنلاین دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته با صدای زنده یاد مـرتضی ...

  72. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته

    sazoseda.com/آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم-عاشقته - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته Download Free New Song
    Mp3 Morteza Pashaei - Vaghti Delam Asheghete.

  73. دانلود اهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی - سایت تفریحی هلو فان

    holoofun.com/music/دانلود-اهنگ-وقتی-دلم-عاشقته-از-مرتضی-پا/ - ذخیره شده
    دانلود اهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی,دانلود,دانلود اهنگ جدید مرتضی
    پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته,دانلود اهنگ های جدید,دانلود فول البوم مرتضی پاشایی,
    اکورد ...

  74. دانلود آهنگ مرتضی پاشایی بنام دلم عاشقته - ام اس بی موزیک

    msbmusic.ir/post/571/مرتضی+پاشایی+بنام+دلم+عاشقته - ذخیره شده
    19 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام دلم عاشقته ... وقتی دلم عاشقته وقتی که تو
    قلبت جامه غصه نخور ... چترو ببند من با توام وقتی که چشمات میباره

  75. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته - موزیک ایرونی

    www.music-irooni.ir/post/2387 - ذخیره شده
    موزیک ایرونی,آهنگ جدید, آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته, آهنگ وقتی دلم
    عاشقته از مرتضی پاشایی, تکست آهنگ مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته, دانلود ...

  76. کد آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار آلبوم اسمش عشقه پاشایی

    www.amazing.ir/.../merry-song-code-irancell-mci-album-called-love-morteza-pashaei/ - ذخیره شده
    کد پیشواز ایرانسل آهنگ نفس عشقه مرتضی پاشایی آوای انتظار آهنگ حس جدید
    پیشواز ایرانسل آلبوم اسمش عشقه پاشایی ... کد پیشواز آهنگ وقتی دلم عاشقته
    ???????.

  77. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته

    avamelody.ir/6411/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-به-نام-وق/ - ذخیره شده
    13 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته, آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی
    , دانلود موزیک وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی , دانلود وقتی دلم ...

  78. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته | دانلود آهنگ جدید

    www.dlnewmusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-به-نام-وق.html - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته. دانلود آهنگ وقتی دلم عاشقته
    از مرتضی پاشایی. Download New Music By Morteza Pashaei Called Vaghti ...

  79. دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته - دانلود آهنگ جدید

    r10.ir/6629-دانلود-آهنگ-مرتضی-پاشایی-به-نام-وقتی-دلم-عاشقته - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته Download New Song By
    Morteza Pashaei Called Vaghti Delam Asheghete.

  80. آهنگ وقتی دلم عاشقته از آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی -جهان تیوب

    jahantube.com/.../آهنگ+وقتی+دلم+عاشقته+از+آلبوم+اسمش+عشقه+مرتضی+پاشایی+/ - ذخیره شده
    Video: آهنگ وقتی دلم عاشقته از آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی. "> آهنگ وقتی دلم
    عاشقته از آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی. ??. ??. shahla · اشتراک5. پسندیدم.

  81. دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته با متن آهنگ | جستجو |

    world-hacker.org/.../دانلود+آهنگ+مرتضی+پاشایی+به+نام+وقتی+دلم+عاشقته+با+متن+آهنگ.html - ذخیره شده
    Search Results دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته nicmusic.
    org › بزودیTranslate this pageدانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم ...

  82. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته - دانلود آهنگ و موزیک

    soundjuiceplus.com/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم/ - ذخیره شده
    13 آگوست 2015 ... آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین.
    Download New Music morteza pashaei vaghti delam asheghete.

  83. خانه - دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته | جستجو |

    psrc.ir/.../دانلود+آهنگ+جدید+مرتضی+پاشایی+به+نام+وقتی+دلم+عاشقته.html - ذخیره شده
    11 آگوست 2015 ... Search Results دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته nicmusic.
    org › بزودیTranslate this pageدانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به ...

  84. دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام خجالتی با متن آهنگ - صالحین

    khas-pashaei.ssalehin.ir/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته با متن آهنگ. دانلود اهنگ ...
    دانلود اهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی با پخش انلاین و لینک مستقیم.

  85. کد آهنگ پیشواز ایرانسل وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی : وب سایت ...

    web-site-chatha.chatha.ir/?tag=کد-آهنگ...وقتی-دلم-عاشقته - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... با سلام در این پست واستون کد آهنگ پیشواز آلبوم جدید مرتضی پاشایی بنام اسمش
    عشقه رو قرار دادیم. کد آهنگ پیشواز ایرانسل آلبوم جدید مرتضی ...

  86. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته - دانلود اهنگ جدید

    music4play.ir/.../دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم.html - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته با متن آهنگ دانلود اهنگ
    جدیدمرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته دانلود آهنگ جدید ?? مرتضی پاشایی دانلود
    .

  87. آهنگ وقتی دلم عاشقته از آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی - فیلم آکا

    www.akairan.com/filme/music/201582145616.html - ذخیره شده
    5 روز پیش ... آهنگ وقتی دلم عاشقته از آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی - فیلم آکا.
  88. دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته | خرم موزیک

    khoram-music.ir/?p=724 - ذخیره شده
    دانلود آهنگ بسیار زیبای مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته این آهنگ یکی از
    تراک های آلبوم اسمش عشقه می باشد بزودی..........

  89. متن اهنگ وقتی دلم عاشقته از مرتضی پاشایی - کد اهنگ برای وبلاگ

    online3da.ir/tag/متن+اهنگ+وقتی+دلم+عاشقته+از+مرتضی+پاشایی - ذخیره شده
    به همراه متن آهنگ گاهی مثل آهنگ های قدیمی میگم تنها دلیل زندگیمی آخه عاشقم تا پای
    جونم انگار نمیشه بی تو بمونم جووونم تو که میشناسی دیوونگیمو…,متن اهنگ وقتی
    دلم ...

  90. وقتی دلم عاشقته - دانلود آهنگ جدید

    www.ghalbahang.ir/tag/وقتی-دلم-عاشقته/ - ذخیره شده
    متن آهنگ مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته. کد آهنگ مرتضی پاشایی به نام
    وقتی دلم عاشقته برای وبلاگ. هم اکنون میتوانید آهنگ جدید مرتضی پاشایی را از قلب
     ...

  91. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته | دانستنی ها

    songza-rzb.eksempler.com/page-4378.html - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته با متن آهنگ دانلود اهنگ
    جدیدمرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته دانلود آهنگ جدید 94 مرتضی پاشایی دانلود
    .

  92. کد رایتل آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی - دانلود جدید و رایگان

    ponel.ir/tag/کد-رایتل-آهنگ-وقتی-دلم-عاشقته-مرتضی-پاش/ - ذخیره شده
    در این مطلب کدهای رایتل آلبوم اسمش عشقـه رو قرار که شامل آهنگ های زیر است: حس جدید
    – اسمش عشقه – عاشقترین – اشکام جاریه – وقتی دلم عاشقته – هم نفس – خجالتی ...

  93. بافیا - دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام وقتی دلم عاشقته با متن ...

    bafiamarkazi.ir/page-103915.html - ذخیره شده
    دانلود اهنگ جدیدمرتضی پاشایی بنام وقتی دلم عاشقته. دانلود آهنگ جدید ?? ... دانلود
    اهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی با پخش انلاین و لینک مستقیم. اهنگ وقتی
    دلم ...

  94. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته | سرگرمی | دانلود ...

    93z.ir/2015/08/17/دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-وقتی-دلم/ - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی وقتی دلم عاشقته www.musicfa.ir › موزیک › تک آهنگ
    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم ...

  95. سایت رسمی هواداران مرتضی پاشایی|دانلود اهنگ و فیلم جدید

    khas-pashaei-rzb.98dress.ir/ - ذخیره شده
    دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته با متن آهنگ. :: دانلود آهنگ مرتضی
    ... دانلود اهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی با پخش انلاین و لینک مستقیم.

  96. تکست آهنگ های آلبوم اسمش عشقه از مرتضی پاشایی » موزیکـــُ ...

    musicotext.ir/.../361-تکست-آهنگ-های-آلبوم-اسمش-عشقه-از-مرتضی-پاشایی.html - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... تکست آهنگ حس جدید از مرتضی پاشایی .... وقتی دلم عاشقتـــــه وقتی که تو
    قلبتـــــــــــ جامه ... چترو ببند من با توام وقتی که چشماتـــــــــ میباره

  97. خانه - آکورد آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی - تبلیغات متنی

    tuningtalk.ir/page-10733.html - ذخیره شده
    آکورد آهنگ وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی. ... برچسب ها : مرتضی پاشایی ,عاشقته
    مرتضی ,آهنگ وقتی ,آکورد آهنگ ,عاشقته مرتضی پاشایی. گروه بندی مطالب.

  98. دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته - ایکس نایس

    www.xni3e.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-مرتضی-پاشایی-به-نام-وقتی-دلم-عاشقته.html - ذخیره شده
    دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام وقتی دلم عاشقته,ahang jadid,n hik' [ndn
    lvjqd hahdd fh khl,nhkg,rjd ngl uharji,آهنگ جدید وقتی دلم عاشقته مرتضی پاشایی ...

  99. دانلود آلبوم مرتضی پاشایی به نام اسمش عشقه

    www.doostiha.ir/.../دانلود-آلبوم-اسمش-عشقه-از-مرتضی-پاشایی.html - ذخیره شده
    17 آگوست 2015 ... وقتی دلم عاشقته 6. هم نفس 7. خجالتی 8. یه لحظه 9. ادعا 10. حالا حالاها 11. اسمش عشقه (
    ورژن 2). Download Album Esmesh Eshghe – Morteza Pashaei.

  100. متن و دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی به نام اسمش عشقه + متن آهنگ

    textseda.ir/متن-و-دانلود-آلبوم-جدید-مرتضی-پاشایی-به.html - ذخیره شده
    دانلود آلبوم جدید و فوق العاده و شنیدنی مرتضی پاشایی به نام اسمش عشقه ... Lyrics ...
    متن آهنگوقتی دلم عاشقته ” از آلبوم ” اسمش عشقه ” مرتضی پاشایی. گاهی مثل ...